Курс "Создание блога вместе"

Курс "Створюємо разом свій блог"


І етап . Визначитись з  типом  освітнього блога. (вересень, жовтень)

1. Блог учителя-предметника
Даний блог може містити: план або матеріали уроку, короткий конспект, завдання учнем,  корисні посилання,  додаткова інформація учням, навчальні відео, корисні й цікаві гаджеты, форму зворотного зв'язка й т.д.
Приклад: Физкульт - ура! (блог учителі фізкультури),  shamrock (блог учителі англійської мови)

2. Блог класу
Ви можете створити блог свого класу (або групи в дитячому садку), запросити як співавторів батьків і учнів, розміщати інформацію про заходи, які проводяться; плани позакласної роботи; навчальні матеріали; інформацію дляя батьків; фотографії й відео класу; і т буд.

3. Блог мережного співтовариства
 Мережні співтовариства - це обмін досвідом і знаннями, скарбничка навчальних матеріалів, корисні посилання й онлайн робота.

4.Блог предметного об'єднання
Подібні блоги створюються з метою об'єднання вчителів предметних секцій. У них може втримуватися інформація для вчителів-предметников, оголошення про конкурси і їхні результати, новини у своїй предметній області , навчальні матеріали й посилання на цікаві блоги.

5. Блог навчального проекту
Це дуже цікавий блог, присвячений вивченню теми "Повести Белкина", можна визначити і як "блог - навчальний проект" і як "блог, присвячений якійсь конкретній темі". Блог містить опросники, завдання, словники. Робота учнів організована й продумана: є методичний паспорт проекту й таблиця оцінювання.

6. Блог, присвячений якійсь конкретній темі
Приклад: Иноваційний урок в TTG
В учнів 10-го класу було конкретне завдання по російській мові (у школі з естонською мовою навчання): знайти інформацію з тем -(Третьяковська галерея. Крижаний палац. Народна творчість), і за отриманим даними зробити презентацію. Урок був організований за допомогою блога, що містив корисні посилання для учнів, наприклад онлайн словники, керівництво до програми PowerPoint, спеціальний пост "Питання", що учні використовували, у випадку виникнення питання або при бажанні поділиться корисним новим посиланням. На уроці рябята працювали в режимі онлайн: використовувався гугл-документ "Незнайомі слова", у який учні вписували всі незнайомі їм слова на руском мові, у и в кожного учня була можливість перевести нове слово, що з'явилося, і, звичайно ж, указати ім'я "перекладача".

7. Блог - "електронний зошит учня"
Учні можуть використовувати блог як електронний зошит для виконання завдань по різних предметах. У вчителя є можливість прокоментувати виконане учнем завдання прямо в блоге.

8. Блог - шкільна газета
Зручна форма для створення, використання й редагування шкільної газети. Широке поле діяльності для учнів: дозволяє проводити різні опитування, улаштовувати дискусії, конкурси, демонструвати фотографії, відео й т.д.
Приклад: Karjamaa gümnaasium

Комментариев нет:

Отправить комментарий