Курс "Створюємо разом свій блог"
І етап . Визначитись з типом освітнього
блога. (вересень, жовтень)
1. Блог учителя-предметника
Даний блог може містити: план або матеріали уроку, короткий конспект,
завдання учнем, корисні посилання, додаткова інформація учням,
навчальні відео, корисні й цікаві гаджеты, форму зворотного зв'язка й т.д.
Приклад: Физкульт - ура! (блог учителі
фізкультури), shamrock (блог учителі англійської мови)
2. Блог класу
Ви можете створити блог свого класу (або групи в дитячому садку), запросити
як співавторів батьків і учнів, розміщати інформацію про заходи, які проводяться;
плани позакласної роботи; навчальні матеріали; інформацію дляя батьків;
фотографії й відео класу; і т буд.
Приклад: Jäneda
Kooli 2. ja 3. klassi ajaveeb
3. Блог мережного співтовариства
Мережні співтовариства - це обмін досвідом і знаннями, скарбничка
навчальних матеріалів, корисні посилання й онлайн робота.
Приклад: Учим и учимся по-новому!
4.Блог предметного об'єднання
Подібні блоги створюються з метою об'єднання вчителів предметних секцій. У
них може втримуватися інформація для вчителів-предметников, оголошення про конкурси
і їхні результати, новини у своїй предметній області , навчальні матеріали й посилання
на цікаві блоги.
5. Блог навчального проекту
Приклад: Изучаем "Повести Белкина"
Це дуже цікавий блог, присвячений вивченню теми "Повести Белкина",
можна визначити і як "блог - навчальний проект" і як "блог, присвячений
якійсь конкретній темі". Блог містить опросники, завдання, словники.
Робота учнів організована й продумана: є методичний паспорт проекту й таблиця
оцінювання.
6. Блог, присвячений якійсь конкретній темі
Приклад: Иноваційний урок в TTG
В учнів 10-го класу було конкретне завдання по російській мові (у школі з
естонською мовою навчання): знайти інформацію з тем -(Третьяковська галерея.
Крижаний палац. Народна творчість), і за отриманим даними зробити презентацію.
Урок був організований за допомогою блога, що містив корисні посилання для учнів,
наприклад онлайн словники, керівництво до програми PowerPoint, спеціальний пост
"Питання", що учні використовували, у випадку виникнення питання або
при бажанні поділиться корисним новим посиланням. На уроці рябята працювали в
режимі онлайн: використовувався гугл-документ "Незнайомі слова", у який
учні вписували всі незнайомі їм слова на руском мові, у и в кожного учня була
можливість перевести нове слово, що з'явилося, і, звичайно ж, указати ім'я
"перекладача".
7. Блог - "електронний зошит учня"
Учні можуть використовувати блог як електронний зошит для виконання завдань
по різних предметах. У вчителя є можливість прокоментувати виконане учнем
завдання прямо в блоге.
8. Блог - шкільна газета
Зручна форма для створення, використання й редагування шкільної газети.
Широке поле діяльності для учнів: дозволяє проводити різні опитування, улаштовувати
дискусії, конкурси, демонструвати фотографії, відео й т.д.
Приклад: Karjamaa gümnaasium
Комментариев нет:
Отправить комментарий